Steengoede website en online communicatie voor Tegels Gebr. De Beuckelaer
Van 'online' naar 'offline' toonzaal bezoekers.
Tegels Gebroeders De Beuckelaer is al jaren een gevestigde waarde in Hoogstraten en omgeving. In een grote toonzaal, waar het gigantisch aanbod (vooral XXL tegels) de show steelt, kunnen (ver)bouwers hun droomkeuze maken. Het is niet meer dan logisch dat zowel hun website als de online communicatieaanpak dezelfde klasse en professionaliteit moet uitstralen. Je website is namelijk een digitale toonzaal waarop je eerste indruk valt of staat. Benieuwd hoe we aan de slag zijn gegaan voor deze steengoede website en de uitrol van de online communicatie?
De vorige site van Tegels Gebroeders De Beuckelaer bevatte weinig structuur en gaf geen duidelijk zicht op het volledige aanbod diensten. Zonde, want ook doe-het-zelvers kunnen bijvoorbeeld bij dit tegelbedrijf terecht. Bovendien werd hun immense aanbod tegels niet aantrekkelijk in beeld gebracht en werden websitebezoekers hierdoor niet geïnspireerd. Daarnaast bevatte de website geen duidelijke conversiepunten.
Na een grondige bespreking van de eisen en wensen waaraan de nieuwe website moet voldoen, werkten we eerst en vooral een overzichtelijke sitemap uit. Op die manier garanderen we een eenvoudig te navigeren website met voldoende call to action conversiepunten. Daardoor is de website ook meteen helemaal klaar voor Google Ads campagnes. Dankzij een eigen, intuïtief CMS systeem en de correcte GDPR- en consentoplossingen is de website bovendien gebouwd op een rock-solid basis! De look and feel van de website werd doorgetrokken naar een registratiepagina in de winkel. Zo’n pagina’s zijn perfect om relevante data te verzamelen van bezoekers om later in te zetten voor slimme e-mailcampagnes.
Tegels Gebroeders De Beuckelaer verkoopt de tegels via fysiek contact in de toonzaal en heeft geen webshop verkoop. De social media en Google Adwords campagnes hebben dan ook als hoofddoel om (potentiële) klanten naar de winkel te trekken. Via aanbiedingen, thematische content en doelgerichte zoekwoorden en remarketing campagnes zetten we in op de brand awareness, interest & consideration.
Een professionele website met voldoende calls to action die de perfecte basis vormt voor online én offline campagnes. De nieuwe, frisse stijl spreekt aan en biedt overzicht. En bovenal: hun prachtige producten en diensten staan centraal door sprekende, professionele foto’s.
Ook het team bij Gebr. De Beuckelaer “Wij zijn blij dat we op de specialisten van InterMedia konden rekenen! Onze website is tiptop in orde en wordt met regelmaat van nieuwe content voorzien. Ook de online campagnes missen hun effect niet, het aantal telefoontjes voor afspraken en bezoeken in onze toonzaal is exponentieel gestegen.”